



Отзыв о Lancia Delta 2013 года

Информация от владельца
Оценка авто
Досить цікавий і рідкісний хетчбек класу С. Саме краще, що є в цій машині - це мотор. 1.9-літровий дизель з двома турбінами видає 190к.с. (найбільше в класі, серед дизелів). Цей мотор в Україну не завозять, тому машина бралась в Польщі, в найкращій комплектації "платінум". Плюс додали такі опції як преміум акустика BOSE, адаптивна підвіска, клімат-контроль, асистент при парковці, бі-ксенонові лампи, панорамний дах, 18-ті чорні легкосплавні колеса, ел.-регулювання передніх сидінь, тонировку, навігацію і.т.д. Ітого вийшло 150тис. злотих (377.000грн) . Колір кузова тамно-сірий, стойки і дах чорні. Перші відчуття дуже яскраві, у мотора на низьких оборотах ненормально велака тяга, настільки, що в пробках їздити не дуже комфортно: навіть при легкому нажиманні на газ машина "сіпається" вперед, при гальмуванні різько зупиняєтся. Но зато на трасі всі муки в пробках перестають існувати - коробка настроєна просто чудово, передачі мало самі не "втикаються", настільки чітко вона працює. Мотор дуже тяговитий і збалансований. В салоні його не чути, шумка дуже непогана. Не подобається мені тільки мультимедіа (в Гольфі 7 вона куди зрозуміліша) і ціна, хоч вона і виправдана. В салоні дуже комфортно. Бежева шкіра, обтягнуте чорною алькантарою торпедо, панорамна стеля - все дуже непогано. Салон, до речі майже повністю повторяє салон Фіата Браво. Хоча по матеріалах і опціях Лянча далеко попереду. Саме приємніше в салоні - задній ряд. Він, напевне, один з найбільших в класі (по простору десь як Пежо 408 чи Октавія А7). Більше того, його (задній диван) навіть можна рухати вперед-назад. Такого в С-класі більше не має ні в кого. По надійності я, звичайно, поки що нічого сказати не можу. Знаю тільки, що раніше Лянчі буле дуже ненадійні, тепер (останні 7років) вроді все нормально. Так що мені не дуже страшно.
Плюсы и минусы автомобиля
Зовнішній вигляд, простір на задньому ряді, безкінечний список опцій, високотехнологічний мотор, опціональна HI-FI акустика, чітка робота кпп, можливість сильно персоналізувати Дельту.
Мультимедіа (моє враження), відсутність всіх версій моторів в Україні, а також жахливий застарілий оф. сайт марки в Україні (це вже не до машини, а до імпортера).
Совет покупателю
Якщо ви більше часу проводите в пробках в місті, то я не раджу купувати 190-сильний дизель. Також, не варто переплачувати на мультимедіа, воно не найкраще в класі (хоча і не найгірше). Я вибирав цю машину між Фокусом 3 із бензиновим екобустом на 180 сил і Гольфом 7 з теж бензиновим мотором 1.4л, 140 сил із системою відключення двох циліндрів. Покищо не шкодую, машина показує чудові якості.